.

 

 

 

 

 


.

RVO PITANJE: Selam alejkum! Meni i mom mužu napravljen je sihr rastavljanja iako

simptomi opisani u knjigama nisu u skladu s onim što nam se dešava. Naime, dok kod mene nema nikakvih promjena (volim, želim i poštujem svog muža kao i dosad), dotle on osjeća kao da “nema srca”, tj. ne osjeća nikakvu ljubav prema meni, ne može da me poljubi niti imamo odnose. Iako je on svjestan svega, i dovama, namazima i terapijom jedenja naučenog meda i vode pokušavamo da popravimo stanje, nema nikakvog napretka. Kada učač rukje nije mogao da dozove njegovog džina, pitao je džine neke opsihrene djevojke kojoj je učio rukju i istjerivao džine. Taj džin iz nje rekao je da on ima džina u stomaku i džinicu u oku koja ne želi s njim da komunicira jer nisu iste sorte. Rekao je i da se (ne znam da li ta džinica ili neka ženska osoba koja je napravila sihr) “ogleda u mojim očima”. Zanima me šta to znači? Moj muž i ja ne osjećamo ni mržnju, ni netrpeljivost, niti se svađamo, ali se on osjeća “kao zarobljen” i prema meni ne osjeća ništa, ni psihički ni tjelesno. Šta da radimo da se stanje promijeni?
 
ODGOVOR: Alejkumus-selam! Bismillah, svaka zahvala i hvala pripadaju Uzvišenom Allahu, i neka je salavat i selam na Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, njegovu porodicu i ashabe.
 
Mislim da vas dvoje nemate sihr rastavljanja, nego vaš muž ima problema sa zaljubljenom džinicom. Vašem mužu treba učenje rukje protiv zaljubljenog džina i da se na osnovu toga propiše nova terapija. Mislim da je u tome glavni problem i na tu temu popričajte s vašim liječnikom. Allah zna najbolje!
__________________________________________
 
DRUGO PITANJE: Selam alejkum! Kad vidim zmiju na travi, slici ili u bilo kojoj izradi, gubim zrak i ponekad padam u nesvijest. Možete li mi, molim vas, objasniti zašto su mi takve reakcije.
 
ODGOVOR: Alejkumus-selam! Vaš strah zbog viđenja zmije nema veze s džinima ili sihrima. To je psihičko stanje koje spada pod vrstu poremećaja “opća zabrinutost”, kad se tokom viđenja nekih stvari javlja strah i zabrinutost da vam se nešto ne desi. Uglavnom, osobe kojima se to događa vjerovatno su imale loše iskustvo sa zmijama (u vašem slučaju) nekad u djetinjstvu.
 
Načini da se taj strah prevaziđe jeste:
 
– Razgovor s osobama koje imaju iskustva sa zmijama, savjetovanje sa stručnjacima za životinje, posebno koje se bave istraživanjem zmija.
 
– Nakon toga, čitati časopise u kojima se govori o njima, gledanje dokumentaraca i sl., jer vi sami morate da pobijedite taj strah, morate biti jači od njega.
 
– Uzeti plastične igračke u obliku zmije.
 
– Česta posjeta zoološkom vrtu te posmatranje zmija s drugima koji se ne boje.
 
– Dova Allahu da te sačuva i da od tebe otkloni taj strah i poremećaj.
___________________________________________
 
TREĆE PITANJE: Es-selamu alejkum! Nedavno smo supruga i ja bili u Bosni i otišli smo kod čovjeka koji liječi rukjom i saznali da je moja supruga opsihrena sihrom nemogućnosti začeća i razvoda braka, a sihr je pojela ili popila. Ovaj čovjek, Allah ga nagradio, rekao je da postoji mogućnost da i mene napada spolja, što sam i osjetio, npr. ružni snovi u kojima sanjam taj duhovni svijet i loše stvari, pa zatim imam osjećaj kao da me nešto posmatra i kad ležim, osjetim kao da hladan provjetarac po meni puše, ali kad počnem da učim sure i Ajetul-kursijju, to prođe.
 
Već neko vrijeme više ne postoji taj osjećaj zato bih volio znati je li moguće da je taj sihr otklonjen ili je oslabio jer je star oko godinu ili godinu i po, tako nam je rekao ovaj brat. Taj čovjek, Allah ga nagradio, naučio nam je na vodu med i maslinovo ulje… Pošto smo tu terapiju završili i nismo u mogućnosti dalje raditi jer smo u inostranstvu, a ovdje ne poznajem nikoga ko se bavi ispravnim liječenjem, stoga me zanima da li je moguće da je taj sihir uništen ili je potrebno i dalje raditi terapiju i kako bismo mogli znati da je sihr otklonjen, koji su simptomi da je sihr otklonjen?
 
ODGOVOR:
 
Alejkumus-selam! Allah zna najbolje, ali mislim da je djelovanje sihra nakon učenja rukje, propisane terapije i vašeg ibadeta uveliko oslabilo. Allah zna, možda je sihr i uništen jer se radi o svježe napravljenom sihru, znači nije davno napravljen, a i poznato je da sihri koji su svježi, prije budu uništeni i otklonjeni, uz Allahovu pomoć. Ali, vi trebate opet, kad se vratite u Bosnu, otići kod tog brata i da vam opet prouči rukju i po potrebi da vam da ponovi terapiju (med, ulje i voda) ako ne zbog liječenja, onda može i zbog zaštite i čišćenja tijela i psihe uz ibadet Uzvišenom Allahu.
___________________________________________________
 
ČETVRTO PITANJE: Selam alejkum! Da li učenje rukje podjednako bolno utječe na džina muslimana i džina nevjernika? Da li prihvatanjem islama džin musliman također osjeća bol kada sluša Kur’an pod pretpostavkom da se nalazi u tijelu oboljelog?
 
ODGOVOR: Alejkumus-selam! Da, učenje Kur’ana može da utječe bolno na džine, bilo muslimane ili nevjernike. Međutim, sve zavisi od vrste džina i zadatka na osnovu kojeg je on u tijelu. Pa recimo, sura Jusuf ima izuzetno jako djelovanje na zaljubljene džine, bili oni muslimani ili nemuslimani, kao i sura En-Nur, jer se spominju kazne za bludnike i sl. Isto tako, sura El-Burudž ima jako djelovanje na džine medžusije, sure El-Felek i En-Nas na džine koji su urekli i sl.
 
Ponekad učenje Kur’ana, iako bilo bolno za džina, džin to ne pokazuje, nego strpljivo podnosi kako se ne bi otkrio, dok slabiji džin odmah počne da se dere i vrišti. Dakle, zavisi i od jačine njih samih. Što se tiče džina muslimana, ako uznemirava, nanosi nepravdu, bol i sl., itekako na njega bolno utječe učenje Kur’ana, jer se radi o zalimu. Isto tako, džin musliman, ako ne prestane s napadima, može da bude spaljen, uz Allahovu pomoć, ali nakon upozorenja i poziva na tevbu. Ako džin primi islam i pokaje se za nedjela, njemu se neće učiti ajeti kazne i sl., nego će mu se učiti ajeti o Džennetu, Allahovoj milosti i drugi i on se tada osjeća lijepo. Isto tako, neki džini muslimani kojima se ukaže da su pogriješili i da treba da izađu, izađu plačući i njima učenje Kur’ana ne prouzrokuje bol. Allah zna najbolje!
_____________________________________________________
 
PETO PITANJE: Selam alejkum! Imam želju da kažem neke ružne i bezobrazne stvari dok zikrim (rukom) i učim, pa kako da se toga riješim, kojom dovom i kojom surom?
 
ODGOVOR: Alejkumus-selam! To su šejtanske vesvese koje vam dolaze kako bi vam se pokvario ugođaj zikra. Za početak, učite redovno jutarnji zikr (prije izlaska sunca) i večernji (poslije ikindije do akšama), zatim, nakon svakog namaza, po tri puta Ajetul-kursijju i, uz Allahovu pomoć, to će da nestane.
___________________________________________________
 
ŠESTO PITANJE: Es-selamu alejkum, poštovani brate! Već dvije godine četiri studenta, koja su u krvnom srodstvu, u pitanju su djeca od sestre i brata, zajedno dijele smještaj u jednom stanu. Jedan od studenata imao je iskustvo sa sihrima i “morom”, pa je taj strah i to sve prenio na drugu djecu. Inače, osjeti prisustvo nekoga, utrnuće u nogama, ne može da se pomjeri u tom trenutku, a drugi student već nekoliko godina ima strah od spavanja, tačnije ne smije spavati bez prisustva druge osobe i bez svjetlosti, treći student čuo je kako ga neko zove imenom, tj. čuo je nečiji glas i korake i ukazala mu se neka crna sjena kojoj nije mogao vidjeti lice.
 
Živimo u stanu u kojem je umrla osoba, čiji se predmeti i dalje nalaze u tom stanu, tj. namještaj, pokućstvo itd. Uvijek ima nekih problema, učestali kvarovi svih kućanskih aparata, tek tako, pucanje sijalica, a zadnje zbog čega smo vam se odlučili obratiti jeste pojava srebrenog prstena koji ne pripada nikome od nas, niti ikome od naših prijatelja ili poznanika, zatim krpica svezanih u obliku mašne u odjeći, tačnije dvije. Nadamo se da ćete nam pomoći i reći da li su u pitanju sihri ili nešto drugo.
 
ODGOVOR: Alejkumus-selam!Na osnovu onoga što ste iznijeli u pitanju, pretpostavljam da bi se moglo raditi o sljedećem, odnosno, postoji nekoliko varijanti koje bi mogle da objasne vaš slučaj.
 
Prva: Da su opisani strahovi, nesanice, javljanje glasova i koraka, pričinjavanje crne sjene, samo psihičke posljedice od reakcija, pričanja i doživljaja prvog studenta koji je imao problema sa sihrima. Ovo se zna veoma često desiti.
 
Druga varijanta bila bi, da ostala trojica studenata koji zajedno žive s prvim studentom, a koji je imao problema sa sihrima i “morama” (džini), imaju uznemiravanja od njegovih džina, a posebno ako nije on izliječen.
 
I treća varijanta, da se u toj kući, te umrle osobe, nalaze džini stanari koji zbog nepoznatog razloga uznemiravaju ta četiri studenta.
 
Savjet: Potrebno je da njih četverica u kući obavljaju namaz, da izbace slike ljudi i životinja sa zidova i kipove, da puštaju svaki dan sa CD-a suru El-Bekara, da što češće izgovaraju bismillu, posebno prije jela, ulaska i izlaska iz kuće, da uče zikr pred spavanje. Što se tiče pojave srebrenog prstena, tu pojavio ne bih znao da objasnim. Mislim, i u vezi toga postoji nekoliko varijanti, ali bojim se da neću biti dovoljno jasan, ali za svaki sličaj, prsten zakopajte negdje u zemlju i postupajte po savjetima koje sam dao.
_______________________________________________
 
SEDMO PITANJE: Selam alejkum, brate! Liječim se od sihra već pet godina, klanjam, učim zikrove, mažem se uljem i pijem naučenu vodu, ali još nisam ozdravila. Ima pomaka, ali još nije prošlo. Počinjem da se umaram i da prestajem sa svim. Molim za savjet!
 
ODGOVOR: Alejkumus-selam! Svaki liječnik, prije nego što počne s liječenjem, treba da objasni bolesniku jednu veoma važnu stvar, a to je: da je lijek i izliječenje samo i samo u Allahovim rukama. Nije u rukama liječnika niti u Kur’anu, rukji, ulju, vodi. Ne! To jesu sredstva, ali kad Allah odredi, onda će izliječenje ili uništenje sihra da bude.
 
Svako liječenje ne mora dovesti do potpunog izlječenja. Allah nekome kao iskušenje odgodi izliječenje na određeni period i to duži. Osoba može i da umre s ovom bolešću, znači da se ne izliječi. Isto tako, to što vas tjera da odustanete, mogu da budu dvije stvari, vaš slab sabur i nagovaranje džina. A kad vas džin odgovori od nastavka liječenja, onda će vas nagovoriti da onaj liječnik nije bio dobar pa ćete potražiti drugog koji liječi na zabranjeni način, a glavno opravdanje će vam biti: “Muka me natjerala!”
 
Razmislite o Allahovim riječima: “Ako te od Allaha neka nevolja pogodi, pa, niko je osim Njega ne može otkloniti, a ako ti kakvo dobro podari, pa, samo je On Svemoćni.” (El-En‘am, 17)
___________________________________________________________
 
OSMO PITANJE: Selam alejkum, poštovani! Nedavno sam čitala Kur’an s prijevodom i tamo se u suri spominje čarobni štap Musaa, alejhis-selam, pa me zanima, je li to bio neki obični štap pa postao čaroban ili šta?
 
ODGOVOR: Alejkumus-selam i vama! Odmah na početku da i vama i svakom drugom skrenem pažnju na to da je strogo zabranjeno kazati da je štap Musaa, alejhis-selam, bio čarobni štap, čak neki kažu da ove riječi mogu da budu djelo kufra. Dakle, štap Musa, alejhis-selam, bio je mudžiza, Allahov znak (ajet) Musaa, alejhis-selam, faraonu, čarobnjacima i ostalima.
 
A o kakvom se štapu radi, Uzvišeni Allah, to je lijepo opisao u Svojoj Knjizi riječima:
 
“A šta ti je to u desnoj ruci, o Musa?”
“Ovo je moj štap” – odgovori on – “kojim se poštapam i kojim lišće ovcama svojim skidam, a služi mi i za druge potrebe.”
“Baci ga, o Musa!” – reče On.
I on ga baci, kad on – zmija koja mili.
“Uzmi je i ne boj se”- reče On – “Mi ćemo je vratiti u ono što je bila prije.
I uvuci ruku pod pazuho svoje, ruka će se pojaviti bijela, ali ne bolesna; i eto – znamenje drugo,
da ti pokažemo neka od Naših velikih čuda.” (Taha, 17–23)
_________________________________________________________
 
DEVETO PITANJE: Selam alejkum. Da li je sihr ustvari crna magija i da li je on bio zastupljen kod svih naroda?
 
ODGOVOR: Alejkumus-selam! Da, sihr je ustvari crna magija. Bavljenje sihrom bilo je zastupljeno i kod prijašnjih naroda. Kur’an govori o tome općenito i pojedinačno, kao što je vrijeme Musaa, alejhis-selam, ili saradnja s džinima za vrijeme Sulejmana, alejhis-selam. A inače, svi su poslanici upozoravali na sihr jer je bio uvijek rasprostranjen među narodima. Uzvišeni kaže: “I tako je bilo, ni onima prije ovih nije došao nijedan poslanik a da nisu rekli: ‘Čarobnjak je’, ili ‘Lud je’.” (Ed-Darijat, 52) Znači, bezbožnički narodi uvijek su poslanike nazivali čarobnjacima, što znači da su ovaj posao i ljudi koji su se time bavili, bili raspostranjeni.
__________________________________________________________
 
DESETO PITANJE: Pozdrav! Koja je, po vama, najopasnija vrsta demona ili džina, kako ih vi zovete?
 
ODGOVOR: Lijepo pozdrav i vama! Najopasnija vrsta džina je poput najopasnijih vrsta ljudi, ako gledamo osobine, kao što su oholost, zloba i sl. Međutim, najopasniji su šejtani, to su itekako zlonamjerni i opasni džini. A Allah najbolje zna!
 
(n-um.com)